تخفیف ویژه

محصولات جدید

خبرنامه

    راهنمای خرید

    مراحل خرید از دیلا کالا

    نحوه ی خرید از دیلا کالا

    شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت ما

    1.هزینه ای (معمولا 100 تا 300 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه) به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد.

    2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد. زمان ارسال از 12 تا 72 ساعت با ...

    مراحل خرید از دیلا کالا

    نحوه ی خرید از دیلا کالا

    شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت ما

    1.هزینه ای (معمولا 100 تا 300 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه) به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد.

    2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد. زمان ارسال از 12 تا 72 ساعت با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

    3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


    توجه1: قیمت های بازرگانی دیلا کالا قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.


    توجه3: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی و ساید که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه مشکلی در هنگام نصب توسط شرکت داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 24 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است. 

    فروشگاه دیلاکالا دارای نماد اعتماد الکترونیکی از سازمان صنعت و معدن و تجارت می باشد لذا قابل ذکر است که فروشگاه اینترنتیدیلاکالا تمام مجوز های خرید اینترنتی را دارد و از درگاه پرداخت امن بانک ملت استفاده می کند پس مشتریان گرامی می توانند با خیال راحت و آسوده خرید خود را انجام دهند .

    شماره حساب دیلا کالا :

    شماره حساب: 4531921442 بانک ملت به نام مصطفی رستمی


    شماره کارت: 6104337692365743  بانک ملت به نام مصطفی رستمی

    شماره کارت : 6037997257461757     مصطفی رستمی بانک ملی

    بعد از واریز بیعانه عکس رسید و به یکی از شماره های تلگرام ارسال نمایید یا تماس بگیرید تا در اسرع  وقت سفارش شما ارسال شود.

    پرداخت نقدی در محل تحویل

    این نوع سفارش فقط برای لوازم خانگی که شامل (کولر گازی - تلویزیون - یخچال-سینما خانگی-لباسشویی و طرفشویی ) امکان پذیر است برای اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

    هزینه ارسال  بر عهده مشتری می باشد و بسته به شهر ارسالی و وزن کالا متفاوت خواهد بود.

    شماره های تماس فروشگاه 

    08734263538

    09185310646

    09186492725

    کانال تلگرام 

    @dilakala
    ایدی جهت پشتیبانی در تلگرام


     @sefareshekalaa
     @shopbaneh
     @dilakalashop
    @SHOPbaneh2

    بیشتر

    راهنمای خرید  There are no products in this category.

    زیرشاخه‌ها

    • گارانتی محصولات دیلا کالا

      گارانتی کالاهای ما مربوط به شرکت های معتبری همچون نوین سرویس ، آنلاین سرویس،  تک سرویس و فرا سرویس و آواسرویس میباشند که دارای نمایندگی سرویس دهی در تمامی شهرهای ایران میباشند .
      گارانتی بسیاری از کالا های ما شامل تعویض قطعات نیز میباشد، و در صورتی که هر مشکلی برای قطعات بوجود آید شامل تعویض آنها میشود .

      به محض ارسال کالا به آدرس محل سکونت شما و دریافت کالا ،شما میتوانید دفترچه گارانتی محصول را از داخل جعبه خارج کرده و با شرکت تماس حاصل نمایید تا جهت انجام سرویس دهی در محل حاضر شوند .

      به هیچ عنوان به صورت خودسرانه اقدام به نصب دستگاه و کالای مورد نظر خود نکنید