سبد خرید من
هیچ محصولی وجود ندارد
شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت ما
1.هزینه ای (معمولا 100 تا 300 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه) به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد.
2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد. زمان ارسال از 12 تا 72 ساعت با ...
شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت ما
1.هزینه ای (معمولا 100 تا 300 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه) به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد.
2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد. زمان ارسال از 12 تا 72 ساعت با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود
3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.
توجه1: قیمت های بازرگانی دیلا کالا قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.
توجه3: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی و ساید که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه مشکلی در هنگام نصب توسط شرکت داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 24 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.
شماره حساب: 4531921442 بانک ملت به نام مصطفی رستمی
بعد از واریز بیعانه عکس رسید و به یکی از شماره های تلگرام ارسال نمایید یا تماس بگیرید تا در اسرع وقت سفارش شما ارسال شود.
زیرشاخهها
گارانتی کالاهای ما مربوط به شرکت های معتبری همچون نوین سرویس ، آنلاین سرویس، تک سرویس و فرا سرویس و آواسرویس میباشند که دارای نمایندگی سرویس دهی در تمامی شهرهای ایران میباشند .
گارانتی بسیاری از کالا های ما شامل تعویض قطعات نیز میباشد، و در صورتی که هر مشکلی برای قطعات بوجود آید شامل تعویض آنها میشود .
به محض ارسال کالا به آدرس محل سکونت شما و دریافت کالا ،شما میتوانید دفترچه گارانتی محصول را از داخل جعبه خارج کرده و با شرکت تماس حاصل نمایید تا جهت انجام سرویس دهی در محل حاضر شوند .
به هیچ عنوان به صورت خودسرانه اقدام به نصب دستگاه و کالای مورد نظر خود نکنید